مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

شاید یکی از نوستالژیک‌ترین خانه‌های مسکونی تهران همین خانه سبز باشد؛ چرا که یادآور سریال‌های پرطرفدار و محبوب دهه ۷۰ و ۸۰ تلویزیون از جمله خانه سبز، همسران، مجید دلبندم، دنیای شیرین و سیب خنده است.

خانه سبز

همشهری: اگر می‌خواهید از سرنوشت این خانه باخبر شوید یا برای یادآوری خاطرات شیرین آن سریال‌ها به بازدید این خانه بروید این مطلب را بخوانید.

دندانپزشکی سبز

اگر یادتان باشد نما و دیوارهای این خانه در سریال‌هایی که سال‌های نه چندان دور از تلویزیون پخش می‌شد، به رنگ سبز بود و اساسا نام سریال خانه سبز هم به این دلیل بود؛ اما اگر این روزها به دیدن این خانه بروید ممکن است جا بخورید چون دیگر از آن نما و دیوارهای سبز رنگ خبری نیست و مدت‌هاست که همه چیز به رنگ سفید درآمده. همچنین درب فلزی خانه که محل قرار شبانه مردان خانواده صباحی در سریال خانه سبز بود، هم عوض شده است. فضای داخلی طبقات اما مانند گذشته است و طبقه همکف که محل خانه آقاجون و خانم‌جون بود، محل سکونت خانواده رجبی یعنی مالک اصلی خانه است. اگر قصد بازدید از این خانه را دارید بهتر است به بهانه معاینه یا ترمیم دندان به آنجا مراجعه کنید؛ چون سال‌هاست که محل زندگی صباحی‌ها، تبدیل به مطب دندانپزشکی پسر خانواده رجبی شده است.

بازدید از نوستالژیک‌ترین خانه تهران

نشانی: سعادت آباد، خیابان یازدهم شرقی

نزدیک ایستگاه اتوبوس: کیان

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: سعادت آباد

لوکیشن: سریال‌های خانه سبز، همسران، مجید دلبندم، دنیای شیرین و سیب خنده

کد خبر 867761
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha